Saturday, May 5, 2018

Renuka - Sinhala Wela Katha 1

Renuka - Sinhala Wela Katha 1


මගේ නම රේණුකා.....මට වයස අවුරුදු 45....මම ගුරුවරියක්...මගේ මහත්තයා හිටියෙ නැ....මට ඉන්නවා අවුරුදු 17 පිරිමි දරුවෙක්...මගෙ ඇඟ ගැන කිව්වොත් මම ටිකක් මහතයි සුදුයි....තන් දෙකයි පුකයි ලොකුවට තිබුනා...මම සාරිය අඳින්නෙ බුරිය පේන්න...මට සෙක්ස් ඕන වුනා ඒ්ත් මම කා ළගටවත් ගියෙ නැ......
දවසක් මම ගෙදර එනකොට පුතා පේන්න හිටියෙ නැ...මම හෙමින් එයාගෙ කාමටෙ එබුනා...මම දැක්ක දෙයින් පුදුම වුනා...මගෙ පුතා අතේ ගහනවා...එයාට තියෙන්නෙ ලොකු පයියක්...මම එතනින් ගිහින් ගෙදර වැඩ ටික ඉවර කලා එයාට මම මොකුත් කිව්වෙ නැ..මේ වෙනකොට මමත් හොදටම අැවිස්සිලා හිටියෙ....
එදා රෑට මමයි පුතයි කාලා දෙන්නගෙ කාමර වලට ගියා....එදා හොදටම වහිනවා මට නිදිමතක් තිබ්බෙත් නැ..
.මට මතක් වෙන්නෙම පුතාගෙ පයියමයි....කම්මැලි නිසා මම පුතාගෙ කාමරේට ගියා....මම යනකොට පුතා හොදටම නිදි....ඒ නිසා මමත් මගෙ කාමරේට ගියා....මගේ ලග තිබුනා අලුත් සාරියක් මට හිතුනා මේක ඇදලා බලන්න..එහෙම හිතලා මම සාය ගලවන්න හැදුවා විතරයි පුතා ආවා අම්මෙ කියාගෙන...මම ඇහුවා ඇයි කියලා...පුතා කිව්වා අම්මෙ මට සිතලයි අම්ම ගාව්න් නිදාගන්නද කියලා...මමත් එක පාරින් හා කිව්වා.....ඉතින් මම පුතාට සාරිය කතාව කිව්වා...ඒක අහලා පුතා එලියට යන්න හැදුවා....මම කිව්ව ඔයා මගෙ පුතානෙ ඔයා ඉන්න කියලා......මම පුතා ඉස්සරහම සායයි හැට්ටෙයි ගැලැව්වා දැන් මගෙ ඇගෙ බොඩියයයි යට සායයි විතරයි...
ඉතින් මම දැක්කා පුතා මගෙ බඩ දිහා හොදට බලනවා....මමත් ගානක් නැතුව සාරිය ඇන්දා.....ඇදලා ඉවර වෙලා මම පුතාගෙන් ඇහුවා ලස්සනද කියලා පුතා කිව්වා අම්ම ගොඩක් ලස්සනයි කියලා....පුතාට පේන්න මම පුක වන වන හොදට ඇවිද්දා.....මම සාරිය ගලවල දාලා ගවුමක් ඇදගෙන පුතත් එක්ක නිදාගන්න ගියා....මම යට ඇදුනුත් ඇදගෙන හිටියෙ...පුතා කලිසමක් විතරයි..ම‍ගේ පුතා 3
ඉතින් අපි දෙන්නා ඇදට වෙලා හිටියා..මට මතක් වෙන්නෙම පුතාගේ පයියමයි....පැයකට විතර පස්සෙ පුතාට නින්ද ගියා..මම යට ඇදුම් ගලවල ගවුම පිටින් ඇදට ආවා...මම ඕනකමින්ම ගවුම දනිස්සෙන් උඩට උස්සල නිදාගත්තා..එදා දවස ගෙවිලා ගියා.......පහුවෙනිදා මමයි පුතයි මග් යාළුවෙක්ගෙ ගෙදර ගියා ගිහින් එනකොට ටිකක් රැ වුනා..අපි ආපු බස් එකේ හොදටම සෙනග අමාරුවෙන් ගොඩ වෙලා මැද්දට ගියා..පුතත් මගේ පස්සෙන් හිටියා...ඒනිසා පුතාගෙ පයිය මගේ පුකේ වැදි වැදි තිබුනෙ මමත් ගානක් නැතුව හිටියා...මට දැනුනා පයිය ටික ටික නගිනවා වගේ කියලා..ඒක මගේ සාරිය ඉරාගෙන යන්න වගේ මට හොදට දැනුනා පුතාගෙ අතක් මගේ කකුලක කලවෙ වදිනව‍ සෙනග වැඩි නිසා මමත් පුක දීගෙන හිටියා...පුතත් ගානක් නැතුව හිටිියා..මගේ තන් දෙකත් හොදට පිම්බිලා...මගේ් හුත්තෙන් බඩු ගිහින් ජංගියත් හුත්තෙ ඇලිලා..අපි බහින තැනත් ලං වුනා...බස් එකෙන් බැහැලා....අපි ගෙදරට පයින් ගියා.මම නම් හොදටම ඇවිස්සිලා හිටියෙ පුතා නිසා ඒත් මම එයාගෙ අම්මනෙ මම ඉවසගෙන හිටියා.....මම හිතුව හැමදාම පුතා එක්කම නිදියන්න ඕන කියලා....ගෙදර ඇවිත් මම සාරිය ඇදගෙනම හිටිය පුතා ඇදුම් මාරු කරගෙන සාලෙට එනකම්...පුතා ඇවිත් ඇහුවා ඇයි අම්මා ඇදුම් මාරු කරගන්නෙ නැද් ද කියලා මම බොරුවට කිව්වා පුතේ මගෙ හැට්ටෙ ටිකක් හිරයි...පිටිපස්සෙ කටු ටික ගලවන්න අමාරුයි කියලා...මම කිව්වා පුතාට පුලුවන්නම් කටු ටික ගලවන්න කියා...පුතත් හා අම්මෙ කිව්වා...අපි දෙන්නම මගේ කාමරේට ගියා......මම සාරිය ඉස්සරහින් ගලවල පිටිපස්සෙ කටු ගලවන්න දුන්නා ගලවල ඉවරවෙලා සාරිය අයින් කරා...මම පුතාට කිව්ව හැමදාම කටු ගලවන්න ගියාම එපා වෙනව පුතේ කියලා..පුතා කිව්ව මම අම්මට උදව කරන්නද කියලා මමත් එකපාරින්ම හා කිව්වා...ඊට පස්සෙ පුතා නාන්න ගියා..පුතා ආවට පස්සෙ මමත් නා ගත්තා....මම ගවුමක් ඇදගෙන පුතාගෙ කාමරේට ගියා...පුතා කලිසමක් ඇදගෙනන හිටියෙ...මම බොරුවට කොන්දෙ කැක්කුමක් අරගෙන පුතාට කිව්වා..පුතේ මගේ කොන්දෙ තෙල් ටිකක් ගානවද මගේ කොන්දෙ රිදෙනවා කියලා...පුතත් හා කිව්වා..පුතාව කාමරේට එක්කගෙන ගිහින් තෙල් බෝතලයක් දීලා කිව්වා ගාන්න කියලා මම ඇදෙන් හාන්සි වුනා...පුතා ඇහුව අම්මෙ කොහොමද ගාන්නෙ ගවුම තියෙනවනෙ කියලා.....මම ඉන්න පුතේ කියලා....ගවුමෙ පටි පන්නලා ටිකක් පාත් කරලා..බොඩියෙ හක් එක පැන්නුවා...පුතත් හොදට තෙල් ගෑවා.....ටික වේලවකින් පුතාගෙ අතක් මගෙ තනේක වැදුනා....මම බොරුවට පුතාට බැන්නා මොනාද ලමයො කරන්නෙ කියලා...මම දන්නවා එයා ඒක හිතල වැද්දුවෙ නැ කියලා...පුතා නැගිටල එයාගෙ කාමරේට ගියා...මම ගවුම හදාගෙන ටික වෙලාවකින් පුතාගෙ කාමරේට ගිහින් පුතේ කියල කතා කරා..පුතා මගෙ මූණ බැලුවෙ නැ....මම ලගට ගිහින් ඔල්ව අතගාලා නලල ඉම්බා..පුතා කිව්ව අම්මෙ මට සමාවෙන්න කියලා...මම කිව්වා පුතා චූටි කාලෙ ඕවා ඇල්ලුවට දැන් පුතා ලොකුයිනෙ කියලා...පුතා බිම බලාගත්තා...මම කිව්වා පුතා අද අම්මා ලග නිදියමු...කියලා..පුතත් හා කියලා අපි මගේ කාමරේට ගියා....මම යට ඇදුම් ගලවලා පුතා ගාවට ගියා......මම නිදි වගේ හිටියා ටිකකින් මට දැනුනා පුතා මගේ තනයක් අතගානවා වගේ කියලා....මම මොකුත් කිව්වෙ නැ .....එදා රැ මීට අමතරව මොකුත් වුනේ නැ...පහුවෙනිදා වැඩ ඇරිලා ඇවිත් පුතාගෙන් ඇහුවා පුතා ඊයෙ රැ අම්මගෙ මොනවද අතගෑවෙ කියලා...පුතා කිව්වෙ අනේ අම්මෙ මට සමාවෙන්න කියලා...මම ඇහුවා ඇයි පුතේ එහෙම කරේ කියලා...පුතා කිව්වා...අම්මගෙ සුදු තන් දෙක ලොකු නිසා ආස හිතුනා කියලා...මම කිව්ව පුතේ මම ඔයාගෙ අම්මා ඕව පාලනය කර ගන්න කියලා..පුතා සොරි අම්මෙ කියලා බිම බලාගත්තා....මම පුතාට කිව්ව පුතේ ඔයා ආසයි නම් පොඩ්ඩක් අල්ලන්න කියලා...පුතා කිව්ව අනේ අම්මෙ මට බැ කියලා....මම පුතාගෙ අතක් මගේ හැට්ටෙ උඩින් තිබ්බා...පුතා හෙමින් අතගෑවා පුරුදු කාරයෙක් වගේ මම ආසාව හරිද කියලා ඇහුවා...පුතා කිව්ව මම අම්මට ආදරෙයි කියලා ..
රැ මම සාලෙ ඉදගෙන ඉන්නකොට පුතා ඇවිත් ඉස්සරහින් වාඩි වුනා පුතා මට ඉස්සරහ නිසා මම කකුල් දෙක ටිකක් ඈත් කරලා මගේ ජංගිය පේන ව්දිහට දන්නැ වගේ හිටියා..පුතත හොරෙන් හොරෙන් මගේ ගව්ම ඇතුල බැලුවා..මම දැක්ක පුතාගෙ පයිය කලිසම ඇතුලෙන් නැගල තියෙනවා...මට දැන් ඕනි හුකා ගන්නමයි ඒත් මගෙ පුතානෙ.....
අපි නිදාගන්න ගියා..පුතා කිව්වා අම්මෙ මට ඔයාගෙ තන් දෙක පෙන්නන්නකො කියලා...මම කිව්ව පිස්සුද පුතේ මම ‘ඔයාගෙ අම්මනෙ කියලා......
පුතා කිව්වා අනේ අම්මෙ මේක වෙන කවුරුත් දන්නෙ නෑනෙ අම්මයි මමයි විතරනෙ එක පාරක් පෙන්නන්නකො මගෙ සුදු අම්මනෙ කියලා...මම කිව්වා පුතේ ඒක හරි නෑනෙ කියලා ...පුතා කිව්වා මගේ සුදු අම්මෙ එක පාරයි කියලා..මම කිව්ව එහෙනම් චුට්ටයි කියලා මම අනිත් පැත්ත හැරුනා පුතාගෙ පැත්තට පුක තියලා...පුතා මට ලං වෙලා මගේ බෙල්ල අතගෑවා..හෙමින් අත පපුව හරියට ගෙනාවා..පුතා අතගාන විදියට මට මෝල හොදටම....පුතා මගේ ගවුමෙ පටි පන්නලා ගවුම ටිකක් පාතට කරලා...මගේ තන් දෙක මිරිකන්න ගත්තා මට මෝලටම කෙදිරි ගෑවුනා..අනේ පුතා අහ් ඌයි අනේ හෙමින් අම්මට රිදෙනවනෙ...මම අනිත් පැත්ත හැරිලා නිසා පුතාගෙ පයිය මගේ පුකේ හොදට වදිනවා...මේ වෙනකොටත් මට බඩු ගිහින් හුත්ත තෙතම තෙතයි...පුතා ඇහුවා මගේ සුදු අම්මෙ මම අම්මගෙ තන් දෙක උරන්නද කියලා..මම කිව්වා දැන් ඇති මගෙ පුතේ කියලා..පුතත් ඒක ඇහුවා...මම ගවුම හදාගත්තා...ඊට පස්සෙ අපි තුරුල් වෙලා නිදාගත්තා....
පහුවෙනිදා මම වැඩ ඇරිලා ආවා විතරයි..පුතා මගෙ කාමරේට ආවා...මම කිව්ව හරිම මහන්සි පුතේ මම පොඩ්ඩක් ඇලවෙනවා කියලා සාරිය පිටින්ම ඇදේ හාන්සි වුනා..පුතා කිව්වා අම්මෙ මට ඊයෙ වගෙ උදව්වක් කරනවද කියලා..මම කිව්වා මගෙ රත්තරන් පුතේ ඊට වඩා දෙයක් දෙන්න මට අමාරුයි කියලා...පුතා කිව්වා නැ අම්මෙ මම අම්මගෙ තොල උරන්න ආසයි කියලා..මම කිව්වා අනේ පුතේ මම කවදාවත් කරල නැ මට බැ කියලා..පුතා කිව්ව මමත් නැ කියලා...මම කිව්ව හ්ම් හ්ම් කියලා..පුතා කිව්ව අම්ම හිටගන්න කියලා මම බිමට බැහැල හිටගත්තා...පුතා මගෙ ලගට ඇවිත් මගේ තොලට ලං කරා.....පුතා පිසුසුවෙන් වගේ උරන්න ගත්තා..ඒකෙන් මට අමුතු රසයක් දැනුනා...හරිම ආතල්.........
මම කිව්වා පුතේ වැඩට යන්න ඕනි කියලා..පුතා කිව්ව අදට විතරයි අම්මෙ කියලා...මටත් මෝල නිසා මමත් හෑන්ඩ් බෑග් එක පැත්තකින් තිබ්බා..පුතා මගේ ලගට ඇවිත් මාව බදාගත්තා....මම කිව්වා පුතේ පොඩ්ඩක් ඉන්න මම චූ දාල එන්නම් කියලා..මම පුතාට පේන්න පුක පද්දලා වන වන ටොයිලට් එකට ගියා....ගිහින් ඇවිත් මම පුතා ගාවට ගියා.....ඒ වේලාවෙ මගෙ තන් දෙක හොදට පිම්බිලා...මම ඇදේ ඉදාගත්තා...පුතා මගෙ පිටිපස්සෙන් ඉදගෙන මගේ බෙල්ල ලෙවකෑවා....පුතා කිව්ව අම්ම සාරියට හරි ලස්සනයි කියලා..මම ඇහුවා සාරියට විතරද කියලා...පුතා කිව්ව නැ සාරියට ගොඩක් ලන්සනයි කියලා.......පුතා ඇදේ හාන්සි වුනා...මමත් හාන්සි වුනා...පුතා මගෙ තන් දෙක දිහා බැලුවා....මම ඇහුවා ඇයි මොනවද බලන්නෙ කියලා..එයා කිව්වා අම්මෙ මිරිකන්නද කියලා..මමත් ඹලුව වනලා හටියා..පුතා මගෙ හැට්ටෙ උඩික් මිරිකුවා..අනේ පුතේ හෙමින් අහ් අනේ පැටියො මට ඉන්නම බැරි වුනා ඒ වගෙම මෝල මිරිකල ඉවර උනාම මම ඉදගත්ත කකුල් දිග ඇරලා...මගේ බොඩියෙ පටිත් පේනවා..පුතා ඇවිත් මගෙ උකුලෙන් ඉදගත්තා කකුල් දෙපැත්තට දාලා...මූණට මූණ හිටින විදියට...අපි තොලක් දැම්මා...මම ඇස් පියාගත්තා....ඒ අතරෙ පුතා මගෙ උරහිසින් සාරි කට්ට ගලවලා සාරි පොට පාතට දැම්මා....පුතා මාව බදාගෙන බෙල්ල ලෙවකෑවා...මමත් ඇස් ඇරියා...පුතා මගේ හැට්ටෙ ගලවලා බොඩියත් ගැලැව්වාමගේ
දැන් මගෙ උඩුකය සම්පුර්නයෙන්ම නිරුවත්....පුතාගෙ පයියත් හොදටම නැගලා ඒක මගෙ බඩේ වදිනවා මාර ආතල්...පුතා මගෙ තොල දිවත් එක්කම හොදට සූප්පු කරා...එහෙම කරලා ම‍ගෙ තන පුඩුවක් ලෙව කෑවා...පුතා මගෙ තන් දෙක මිරික මිරික උරන්න ගත්තා..අහ් අනේ අහ් මගෙ පුතේ අනේ හෙමින් මට රිදෙනවා මට ඉන්නම බැ මෝලට කෙදිරි ගෑවෙනවා...........මගෙ හුත්තත් තෙත් වෙලා...පුතා විනාඩි පහලවක් විතර උරලා...උකුලෙන් නැගිට්ටා නැගිටලා මගෙ බඩ ලෙවකෑවා....බුරියට දිව දාලා ලෙවකෑවා....මම කිව්වා දැන් ඇති පුතේ..අම්මට මහන්සි කියලා.....මම ඇදේ ඉදගන හිටියා....
ටික වේලවකින් මම සාරි ගැලැව්වා පුතා ඉස්සරහම...මම බොඩිය ඇදලා දිග ගවුමක් ඇන්දා...් ගවුමට මගෙ පුකයි තන් දෙකයි කැපිලා පේනවා..මම ටිකකින් පුතාගෙ කාමරෙට ගියා මම යනකොට පුතා අතේ ගහනවා...මාව දැකලා පයිය කලිසම ඇතුලට දාගෙන බිම බලාගත්තා...මම ඇහුවා ඇයි නැවැත්තුවෙ කියලා...මොකුත් කිව්වෙ නැ...මම ලගට ගිහින් කලිසම ඇතුලට අත දැම්මා..අත දාලා පයිය එලියට ගත්තා...අරගෙන ටිකක් ගැහුවා...මම හොදට ගැහුවා..ගහලා කලිසම ඇතුලට දැම්මා....
රැ කෑම කාලා මම ටිකක් හාන්සි වුනා.....පුතා මගෙ ලගට ඇවිත් ඉදගෙන මට තොලක් දැම්මා මමත් දැම්මා...මම පයිය දිහා බැලුවා ඒක නැගලා...මම ඒක එලියට අරන් අතින් කරා...කරලා කටට ගත්තා...මට දැන් හුකාගන්නමයි ඕනි
මම ගවුම උස්සලා පුතාට දුන්නා...පුතා මගේ හුත්ත අත ගෑවා...හිලට ඇගිලි දෙකක් දාලා කරා මට ඉන්නම බැ අහ් අහ් අනේ අහ් පුතේ.....පුතා මයිල් අතරින් හුත්තට දිව දාලා කැලැත්තුවා පුතාගෙ කට ඇතුලෙම බඩු ගියා....මට නිකම්ම කියවුනා මට හුකන්නකො රත්තරන් කියලා...පුතා පයිය හිලට තියලා තද කරා විතරයි මට අමුතු සතුටක් දැනුනා...මට ඉන්නම බැ ඇයි අවුරුදු ගානකට පස්සෙනෙ සතුටක් විදින්නෙ...හුකන ගමන් අපි තොල් දැම්මා....ටිකක් වෙලා හුකලා මම පුතාට පුක දුන්නා..පුතා පුකේ හිලට පයිය දාලා පුකේ ඇරියා.....ඇරලා පයිය එලියට අරන් අතේ ගහලා කැරි යන්න එනකොට මගෙ කටට දුන්නා මම සේරම බිව්වා .....මට ලොකු සතුටක් දැනුනා...
සමාප්තයි

No comments:

Post a Comment